תגידי, יש לך מוטיבציה?
לרבות מאיתנו קשה לשמור על מוטיבציה ולהרגיש נלהבות ללמוד אנגלית 100% מהזמן.
יש מקרים שבהם את מרגישה השראה,
ולפעמים לימוד אנגלית הוא הדבר האחרון שבא לך לעשות עכשיו.
יש כמה סיבות שגורמות לנו לאבד את החשק והמוטיבציה:
- את מרגישה שאת לא מתקדמת,
או שאת מתקדמת אבל אף אחד לא שם לב להתקדמות שלך (כי היא איטית…)
- את לא נהנית מזה – הלימוד הוא כמו מטלה שצריך למלא.
- סדרי העדיפויות שלך השתנו – התחייבויות שונות, תקופה עמוסה בחיים…
האם חווית אחת מבעיות המוטיבציה הללו במסע שלך באנגלית (או את כולן)? 🙋♀️🙋
מה את יכולה לעשות כדי לדרבן את עצמך?
- להזכיר לעצמך את המטרה! בשביל מה את רוצה לדעת לדבר?
מה תהיה התוצאה המדהימה של הדבר הזה? כבר דיברנו על כך המון.
ומה תהיה התוצאה של התוצאה כשתדברי אנגלית שוטפת?
- להחליט משהו קבוע!
לדוגמא: לדבר עם חברה באנגלית בכל יום שני וחמישי.
להאזין להרצאה לפני השינה.
- לזכור שצעדים קטנים מביאים אותנו רחוק!
אולי את חושבת שזה אמור לקרות ביום אחד,
אבל כל מסע מתחיל בצעד אחד.
מה הצעד האחד שתעשי היום כדי לשפר את האנגלית שלך?
- לחגוג הצלחות קטנות!
קפצת למים ותקשרת באנגלית?
הצלחת לנהל שיחה בעבודה?
למדת מילים חדשות?
מגיעה לך טפיחת שכם!
תני לעצמך כוח להתקדם!
- ללמוד בכיף!
תקיפי את עצמך בחומרים מעניינים, הרצאות מרתקות,
ואנשים שכיף לדבר איתם!
רק ככה תצליחי לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה!
בהצלחה!





